Navigace Zavřít Facebook Instagram LinkedIn

Točíme videa, která vás dostanou do světa

Podívejte se, co máme za sebou

Naše práce

Lingea CZ: Lidský překladač

Lingea CZ: Lidský překladač

Podívejte se v našem reklamním skeči, co všechno se dá zvrtat, když překládáte věci doslova.

Sinea Maya

Sinea Maya

Televizní spot pro rostlinou majonézu Sinea Maya určený pro přenos Wimbledonu 2019, TV Nova

Web produktu
Ukliďme Česko

Ukliďme Česko

Pozvánka na největší úklid v dějinách Česka!

Do práce na kole

Do práce na kole

Šlápněte do pedálů evoluce! Oficiální spot pro celorepublikovou výzvu Do práce na kole 2019.

Web kampaně
Jezdi férově!

Jezdi férově!

Cyklopruh, vyhrazený cyklopruh nebo cyklokoridor? A kdo má přednost? Zopakujte si bezpečné chování na silnici a dodržujte vzájemnou ohleduplnost. Videa vznikla pro BRNOmycity ve spolupráci s BESIP a Policie České republiky.

BRNOmycity
Hnutí Duha - Rys ostrovid

Hnutí Duha - Rys ostrovid

Kresleným whiteboard spotem pomáháme Hnutí Duha podpořit návrat Rysa ostrovida do českých lesů.

Hnutí DUHA
Kostka Koloběžka

Kostka Koloběžka

Kampaň a reklamní spot pro výrobce koloběžek Kostka Footbike určený milovníkům přírody. A pejskům :) #jedukostku #jedusisvoje #kostkafootbike #kostka #footbike #mushing #pejskaři

web kampaně
Kostka Koloběžka

Kostka Koloběžka

Kampaň a reklamní spot pro výrobce koloběžek Kostka Footbike #jedukostku #jedusisvoje #kostkafootbike #kostka #footbike

web kampaně
Jezdím pro Brno: Doorzone attack

Jezdím pro Brno: Doorzone attack

Kreslený whiteboard spot kampaně Jezdím pro Brno zaměřený na vzájemný respekt a bezpečné chování cyklistů a motoristů.

Jezdím pro Brno
ROI Hunter

ROI Hunter

Brandové a náborové video pro roihunter.com , jediného certifikovaného partnera sítě Facebook v ČR.

ROI Hunter
Soutěž pro vodu

Soutěž pro vodu

Festivalový spot pro Nadaci Partnerství s nekompromisním zadáním: Máme bazén plný nábytku, cca 40 hodin do festivalu a herecky nadanou uklízečku, dokážete s tím něco udělat ?

Nadace Partnerství
Jezdím pro Brno: iWalk

Jezdím pro Brno: iWalk

Spot kampaně Jezdím pro Brno zaměřený na propagaci chůze.

Jezdím pro Brno
Jezdím pro Brno: Všemohoucí

Jezdím pro Brno: Všemohoucí

Spot kampaně Jezdím pro Brno se věnuje problematice pěší zóny

Jezdím Pro Brno
Jezdím pro Brno: 7 věcí, které se Vám na kole nestanou

Jezdím pro Brno: 7 věcí, které se Vám na kole nestanou

Spot kampaně Jezdím pro Brno ukazuje kolik nervů si ušetříte přesedláním na dvě kola

Jezdím pro Brno
Hejt nech bejt !

Hejt nech bejt !

Hejtování je jako pára nad hrncem, ve kterým se vařej tvoje emoce. Každej někdy potřebuje upustit, ale hejt není základem rozumný diskuze. Kampaň “Sbohem nenávisti, sbohem předsudky” NESEHNUTÍ 2015

Hej-Ty!
Groovy Gooseberry

Groovy Gooseberry

Nejujetější drink v nejlepším baru ve městě si zaslouží nejdivnější reklamu.

Super Panda Circus Bar
Nádraží u Řeky

Nádraží u Řeky

Vizualizace jedné z variant rekonstrukce brněnského nádraží a představení nové městské čtvrti.

Vlk z VUT

Vlk z VUT

Kultovní spot brněnské technické univerzity.

Landek Park

Landek Park

Spot projektu Technotrasa promuje industriální atraktivitu Moravskoslezského kraje - Landek Park

Opevnění Darkovičky

Opevnění Darkovičky

Spot projektu Technotrasa promuje industriální atraktivitu Moravskoslezského kraje - Opevnění Darkovičky (director's cut)

Kometa Brno Pivous

Kometa Brno Pivous

Úvodní spot kampaně "Zarůstáme pro play off!"

Savarin Prague

Savarin Prague

Reklama pro budoucí obchodní dům.

Toadsquare Entertainment

Toadsquare Entertainment

Toadsquare: dům kreativního průmyslu

Toadsquare

Toadsquare

Toadsquare: dům kreativního průmyslu

Burn

Burn

Reklama pro energetický nápoj Burn se street art a graffity tématikou.

Kdo jsme a co umíme

Jsme audiovizuální fullservis v oblasti reklamy, animace a filmové produkce. Svůj čas dělíme mezi autorskou a komerční tvorbu. To první nás baví, to druhé taky. A navíc i živí...

Jsme autoři a jako koproducenti stojíme za projektem akčního komediálního seriálu Kaskadéři sro. Pro online TV rozjíždíme pilotní sérii skečového pořadu. Točíme krátké internetové virály a potom se bavíme čtením jejich komentářů na sociálních sítích.

Jsme markeťáci. V komerční tvorbě naši režiséři Luboš Ondráček a Jiří Fabík úspěšně proměňují nápady ve výjimečná tvůrčí řešení. Dokazuje to řada mediálně známých nebo virálních videí s miliony views. Na diváky jdeme přes emoce. Nejčastěji přes ty pozitivní a dokážeme je dostat i tam kde by je nikdo nečekal. A to je dobře pro naše klienty, protože emoce prodávají.

Jsme tady pro vás. Potřebujete vědět víc o tom jak se točí reklamy? Tak čtěte dál nebo se nám rovnou ozvěte a probereme to spolu u kafe

Jak děláme reklamy krok za krokem

Úvodní konzultace

Bez kvalitní analýzy se nehneme

Jak probíhá úvodní konzultace

Na začátku společně najdeme odpověď na tři základní otázky:

  • 1. Co je cílem videa? Zjistíme, jestli potřebujete reklamu na váš vlajkový produkt, virální spot o nové službě, vysvětlit klientům novou appku, brandové video celé firmy, success story s vašimi klienty nebo hirovací video pro nábor zaměstnanců. Zjistíme, jestli je cílem akvizice nových zákazníků nebo prezentace stávajícím klientům a partnerům. Budeme se hodně ptát.Zjistíme jaký typ videa pro vás bude nejlépe pracovat a taky vám řekneme proč. Nejlépe funguje video, které má jasné sdělení a jeden hlavní cíl. A my ho spolu přivedeme na svět. Uvidíte.
  • 2. Pro koho točíme? Navazuje na první otázku a definuje cílovou skupinu. Děti, teenageři, studenti, pracující, nepracující, babičky a dědečkové. Nejste si jistí, kdo z nich to je? A nejsou to náhodou všichni? Určitě nejsou, to víme jistě. Ale nebojte se, spolu je najdeme.
  • 3. Kam to půjde ? Pobavíme se o tom, jestli má spot běžet v televizi, online na sociálních sítích, v kině, na firemním webu, na kampaňové microsite nebo ve smyčce offline na veletrhu. Každé médium a každý kanál mají svoje pravidla pro kreativu.



Úvodní konzultace

Kreativa

Každé video je unikátní

Jak se dělá kreativa

Na první schůzce jsme od vás získali velké množství informací a díky tomu teď už přesně víme, co a jak. Podívejme se na dvě nejčastější varianty toho, co se může v této fázi dít:

Varianta jedna : Točíme pro vás virální spot, který umí rozesmát, šokovat i dojmout diváky, zničit sociální sítě a oslovit tisíce potenciálních zákazníků. Takové na kontě opravdu máme a jejich kreativu vždy startujeme interní námětovou soutěží mezi vybranými kreativci, aby se nám sešlo co nejvíc zajímavých nápadů. Říká se, že skvělé nápady jsou k nezaplacení, ale vás to bude stát jen drobné skicovné. Společně vybereme ten nejlepší nápad, odklepneme jeho finální rozpočet a rozepíšeme jej do scénáře. První verzi scénáře si spolu probereme, upravíme (co bude potřeba) a posuneme se k finální verzi scénáře. Po jejím schválení mohou začít přípravy na natáčení.

Varianta dvě: Točíme video o vaší společnosti nebo z výrobním procesu. Tuto kreativu neodstartujeme nikde jinde než přímo u vás na firmě. S foťákem v ruce si projdeme všechna důležitá místa, fakta i detaily. Jen tak může vzniknout scénář, který stoprocentně naplní požadavky, které od videa očekáváte. Před přípravnou natáčení projednáme a schválíme finální rozpočet.

Finální tečku za hotovým scénářem vždy udělá jeden z našich prověřených externích copywriterů nebo copywriterek. A když budete chtít, dostaneme vás i do světa - kvalitní překlad a copy umíme zařídit i pro mezinárodní mutace vašeho videa.

Natáčení

Jak to chodí na place

Jak probíhá natáčení

Perfektní příprava projektu šetří čas a peníze při natáčení. Za kamerou nabíhá čas profesionálů a filmové techniky. Před kamerou vás budget stojí herci, pronájem lokací, kostýmy a rekvizity. Pokud točíme u vás, připočítejte i čas vašich zaměstnanců. A proto důkladná příprava může obsáhnout celou paletu aktivit - obhlídky lokací, konzultace režiséra, kameramana a dalších filmových profesí, výběr a zajištění lokací, casting herců, kostýmové zkoušky, výroba nebo nákup rekvizit, kostýmů a kulis. V neposlední řadě zajištění potřebných povolení, nejčastěji pro letecké práce s drony nebo zábory veřejných prostranství.

Na natáčení vyrážíme personálně a technicky připravení, aby to “na place” bylo efektivní a bez kompromisů na kvalitě. Středně velké produkce dokážeme zajistit vlastní kamerovou, osvětlovací, zvukovou i gripovou technikou. Na speciální požadavky nebo velké natáčení využíváme prověřené rentaly. A abychom nezapomněli - vtipné historky z natáčení máte v ceně!

Postprodukce

Filmová magie od A do Z

Postprodukce

Postprodukce začíná střihem natočeného materiálu. První schvalovací verzi videa opatříme jen tím nejnutnějším, co má být schváleno - titulky, grafikou, animací, efekty, a nahrubo nahraným mluveným slovem, takzvaným voiceoverem. Po odsouhlasení začneme dort zdobit. Kromě dokončovaček výše zmíněných prací probíhají ještě obrazové korekce, barevný grading a nakonec zvukové práce sestávající ze sound designu, finálního voiceoveru a zvukového mixu. Videa umíme podkreslit vlastní komponovanou hudbou nebo využijeme některou z osvědčených hudebních bank.

Jdeme online

Jak zařídíme, aby video viděly miliony lidí

Chcete virál ?

Díky důkladné analýze klientských potřeb a správně zvolené kreativě si video našlo diváky, předalo zamýšlené sdělení a generuje vám zisk. Ještě než to oslavíme, ujistíme se, že je potenciál videa využitý opravdu na maximum. Zkonzultujeme s vámi způsob zveřejnění a sdílení videa, využití výkonnostních nástrojů pro podporu sledovanosti i možnosti seedování videa na komunitních nebo influencerských stránkách.

A když na to přijde, zvládneme pro vás vymyslet i zrealizovat celou kampaň. Nejsme na to sami. Dlouhodobě spolupracujeme s ostřílenými profíky online i offline marketingu, kteří mají naší důvěrů a pomůžou nám (a vám) to rozjet.

Kampaně, které jsme realizovali na klíč :

Jedeme Kostky, klient KOSTKA - kolobka, s.r.o.

Jedu Kostky, klient KOSTKA - kolobka, s.r.o.

Hej-Ty, klient Nesehnutí



Epicture v médiích Co jste udělali dobře nebo špatně vám nejlíp řeknou druzí

V Brně propagují revoluční způsob dopravy. Pěškobus s příručkou

Objevili jsme revoluční způsob dopravy nového tisíciletí, hlásají tvůrci „přelomového“ videa z Brna

Celý článek

Zdeněk Junák si zahraje postavu majitele pojišťovny v akčním seriálu Kaskadéři s.r.o.

„V seriálu hraji postavu majitele pojišťovny. Jmenuje se Skála a je to člověk opravdu tvrdý jako skála.„Postavy záporáků mám rád. Takže jsem si ho zahrál opravdu rád. A navíc s partou mladých a senzačních lidí.

Celý článek

Virály týdne

Brněnské VUT si s virály hrálo už v minulosti a jeho nový počin se opět povedl!

Celý článek

Vlk z VUT

Parádní náborový videjko spáchali studenti z VUT v Brně. Ne že by Brno nebyla ďoura, ale kvůli škole, kde z automatu na kafe padají dolary, by se člověk klidně přidal ke smečce. Mrkejte.

Celý článek

VUT láká nové studenty videem parodujícím Vlka z Wall Street

Vysoké učení technické v Brně spustilo novou náborovou kampaň s názvem Vlk z VUT - Wolf of BUT.

Celý článek

Vlka z Wall Street paroduje klip brněnské fakulty

Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií vytvořila poutavou pozvánku pro zájemce o studium.

Celý článek

Chcete být jako Vlk z Wall Street? Hlaste se na VUT

Promo video konkrétně láká na Fakultu elektrotechniky a komunikačních studií, která pod VUT spadá. Snaží se vtipně představit jednotlivé obory a vůbec všechny výhody studia v Brně

Celý článek

Brněnská fakulta paroduje v náborovém videu film Vlk z Wall Street

Brněnské Vysoké učení technické opět zveřejnilo originální náborové video, které v Česku nemá obdoby

Celý článek

Sexy kočky a přednášky z vířivky: Studenti VUT parodují Vlka z Wall Street!

Vysoké učení technické v Brně má vážně smysl pro humor!

Celý článek

Skandální náborové video na VUT v Brně!

Vysoké učení technické v Brně se snaží nalákat nové studenty na tuto školu poněkud zvláštním způsobem.

Celý článek

Kontakty