Navigace Zavřít Facebook Instagram LinkedIn

Točíme videa, která vás dostanou do světa

Podívejte se, co máme za sebou

Naše práce

Ukliďme Česko

Ukliďme Česko

Pozvánka na největší úklid v dějinách Česka!

Jezdím pro Brno: iWalk

Jezdím pro Brno: iWalk

Jeden z pětice virálních spotů, které jsme vytvořili pro kampaň Jezdím pro Brno. Diváci a Vaši potenciální zákazníci vždycky ocení, když reklama dokáže pobavit nebo dokonce rozesmát. Umíte si představit, že takhle cool bude reklama na Vaši novou appku ?

Jezdím pro Brno
Jezdím pro Brno: Všemohoucí

Jezdím pro Brno: Všemohoucí

Spot kampaně Jezdím pro Brno se věnuje problematice pěší zóny

Jezdím Pro Brno
Santa vs. Ježíšek

Santa vs. Ježíšek

Místo Vánočních přání jsme s Kaskadéry natočili lehce pokleslé video o tom, jak to dopadne, když si o dárky napíšete Ježíškovi i Santovi zároveň.

Kaskadéři sro
Velikonoční Kung-Fu zajda

Velikonoční Kung-Fu zajda

Rozverně potrhlé velikonoční přání pro kaskadérský kanál Kaskadéři sro. Pozor video je genderově korektní !

Kaskadéři s.r.o.
Jezdím pro Brno: 7 věcí, které se Vám na kole nestanou

Jezdím pro Brno: 7 věcí, které se Vám na kole nestanou

Spot kampaně Jezdím pro Brno ukazuje kolik nervů si ušetříte přesedláním na dvě kola

Jezdím pro Brno
Groovy Gooseberry

Groovy Gooseberry

Nejujetější drink v nejlepším baru ve městě si zaslouží nejdivnější reklamu.

Super Panda Circus Bar
Vlk z VUT

Vlk z VUT

Dnes už kultovní virální video pro brněnskou technickou univerzitu, které převrátilo naruby marketing vzdělávacích institucí.

Opevnění Darkovičky

Opevnění Darkovičky

Spot projektu Technotrasa promuje industriální atraktivitu Moravskoslezského kraje - Opevnění Darkovičky (director's cut)

Kdo jsme a co umíme

Jsme audiovizuální fullservis v oblasti reklamy, animace a filmové produkce. Svůj čas dělíme mezi autorskou a komerční tvorbu. To první nás baví, to druhé taky. A navíc i živí...

Jsme autoři a jako koproducenti stojíme za projektem akčního komediálního seriálu Kaskadéři sro. Pro online TV rozjíždíme pilotní sérii skečového pořadu. Točíme krátké internetové virály a potom se bavíme čtením jejich komentářů na sociálních sítích.

Jsme markeťáci. V komerční tvorbě naši režiséři Luboš Ondráček a Jiří Fabík úspěšně proměňují nápady ve výjimečná tvůrčí řešení. Dokazuje to řada mediálně známých nebo virálních videí s miliony views. Na diváky jdeme přes emoce. Nejčastěji přes ty pozitivní a dokážeme je dostat i tam kde by je nikdo nečekal. A to je dobře pro naše klienty, protože emoce prodávají.

Jsme tady pro vás. Potřebujete vědět víc o tom jak se točí reklamy? Tak čtěte dál nebo se nám rovnou ozvěte a probereme to spolu u kafe

Jak děláme reklamy krok za krokem

Úvodní konzultace

Bez kvalitní analýzy se nehneme

Jak probíhá úvodní konzultace

Na začátku společně najdeme odpověď na tři základní otázky:

  • 1. Co je cílem videa? Zjistíme, jestli potřebujete reklamu na váš vlajkový produkt, virální spot o nové službě, vysvětlit klientům novou appku, brandové video celé firmy, success story s vašimi klienty nebo hirovací video pro nábor zaměstnanců. Zjistíme, jestli je cílem akvizice nových zákazníků nebo prezentace stávajícím klientům a partnerům. Budeme se hodně ptát.Zjistíme jaký typ videa pro vás bude nejlépe pracovat a taky vám řekneme proč. Nejlépe funguje video, které má jasné sdělení a jeden hlavní cíl. A my ho spolu přivedeme na svět. Uvidíte.
  • 2. Pro koho točíme? Navazuje na první otázku a definuje cílovou skupinu. Děti, teenageři, studenti, pracující, nepracující, babičky a dědečkové. Nejste si jistí, kdo z nich to je? A nejsou to náhodou všichni? Určitě nejsou, to víme jistě. Ale nebojte se, spolu je najdeme.
  • 3. Kam to půjde ? Pobavíme se o tom, jestli má spot běžet v televizi, online na sociálních sítích, v kině, na firemním webu, na kampaňové microsite nebo ve smyčce offline na veletrhu. Každé médium a každý kanál mají svoje pravidla pro kreativu.



Úvodní konzultace

Kreativa

Každé video je unikátní

Jak se dělá kreativa

Na první schůzce jsme od vás získali velké množství informací a díky tomu teď už přesně víme, co a jak. Podívejme se na dvě nejčastější varianty toho, co se může v této fázi dít:

Varianta jedna : Točíme pro vás virální spot, který umí rozesmát, šokovat i dojmout diváky, zničit sociální sítě a oslovit tisíce potenciálních zákazníků. Takové na kontě opravdu máme a jejich kreativu vždy startujeme interní námětovou soutěží mezi vybranými kreativci, aby se nám sešlo co nejvíc zajímavých nápadů. Říká se, že skvělé nápady jsou k nezaplacení, ale vás to bude stát jen drobné skicovné. Společně vybereme ten nejlepší nápad, odklepneme jeho finální rozpočet a rozepíšeme jej do scénáře. První verzi scénáře si spolu probereme, upravíme (co bude potřeba) a posuneme se k finální verzi scénáře. Po jejím schválení mohou začít přípravy na natáčení.

Varianta dvě: Točíme video o vaší společnosti nebo z výrobním procesu. Tuto kreativu neodstartujeme nikde jinde než přímo u vás na firmě. S foťákem v ruce si projdeme všechna důležitá místa, fakta i detaily. Jen tak může vzniknout scénář, který stoprocentně naplní požadavky, které od videa očekáváte. Před přípravnou natáčení projednáme a schválíme finální rozpočet.

Finální tečku za hotovým scénářem vždy udělá jeden z našich prověřených externích copywriterů nebo copywriterek. A když budete chtít, dostaneme vás i do světa - kvalitní překlad a copy umíme zařídit i pro mezinárodní mutace vašeho videa.

Natáčení

Jak to chodí na place

Jak probíhá natáčení

Perfektní příprava projektu šetří čas a peníze při natáčení. Za kamerou nabíhá čas profesionálů a filmové techniky. Před kamerou vás budget stojí herci, pronájem lokací, kostýmy a rekvizity. Pokud točíme u vás, připočítejte i čas vašich zaměstnanců. A proto důkladná příprava může obsáhnout celou paletu aktivit - obhlídky lokací, konzultace režiséra, kameramana a dalších filmových profesí, výběr a zajištění lokací, casting herců, kostýmové zkoušky, výroba nebo nákup rekvizit, kostýmů a kulis. V neposlední řadě zajištění potřebných povolení, nejčastěji pro letecké práce s drony nebo zábory veřejných prostranství.

Na natáčení vyrážíme personálně a technicky připravení, aby to “na place” bylo efektivní a bez kompromisů na kvalitě. Středně velké produkce dokážeme zajistit vlastní kamerovou, osvětlovací, zvukovou i gripovou technikou. Na speciální požadavky nebo velké natáčení využíváme prověřené rentaly. A abychom nezapomněli - vtipné historky z natáčení máte v ceně!

Postprodukce

Filmová magie od A do Z

Postprodukce

Postprodukce začíná střihem natočeného materiálu. První schvalovací verzi videa opatříme jen tím nejnutnějším, co má být schváleno - titulky, grafikou, animací, efekty, a nahrubo nahraným mluveným slovem, takzvaným voiceoverem. Po odsouhlasení začneme dort zdobit. Kromě dokončovaček výše zmíněných prací probíhají ještě obrazové korekce, barevný grading a nakonec zvukové práce sestávající ze sound designu, finálního voiceoveru a zvukového mixu. Videa umíme podkreslit vlastní komponovanou hudbou nebo využijeme některou z osvědčených hudebních bank.

Jdeme online

Jak zařídíme, aby video viděly miliony lidí

Chcete virál ?

Díky důkladné analýze klientských potřeb a správně zvolené kreativě si video našlo diváky, předalo zamýšlené sdělení a generuje vám zisk. Ještě než to oslavíme, ujistíme se, že je potenciál videa využitý opravdu na maximum. Zkonzultujeme s vámi způsob zveřejnění a sdílení videa, využití výkonnostních nástrojů pro podporu sledovanosti i možnosti seedování videa na komunitních nebo influencerských stránkách.

A když na to přijde, zvládneme pro vás vymyslet i zrealizovat celou kampaň. Nejsme na to sami. Dlouhodobě spolupracujeme s ostřílenými profíky online i offline marketingu, kteří mají naší důvěrů a pomůžou nám (a vám) to rozjet.

Kampaně, které jsme realizovali na klíč :

Jedeme Kostky, klient KOSTKA - kolobka, s.r.o.

Jedu Kostky, klient KOSTKA - kolobka, s.r.o.

Hej-Ty, klient Nesehnutí



Epicture v médiích Co jste udělali dobře nebo špatně vám nejlíp řeknou druzí

V Brně propagují revoluční způsob dopravy. Pěškobus s příručkou

Objevili jsme revoluční způsob dopravy nového tisíciletí, hlásají tvůrci „přelomového“ videa z Brna

Celý článek

Zdeněk Junák si zahraje postavu majitele pojišťovny v akčním seriálu Kaskadéři s.r.o.

„V seriálu hraji postavu majitele pojišťovny. Jmenuje se Skála a je to člověk opravdu tvrdý jako skála.„Postavy záporáků mám rád. Takže jsem si ho zahrál opravdu rád. A navíc s partou mladých a senzačních lidí.

Celý článek

Virály týdne

Brněnské VUT si s virály hrálo už v minulosti a jeho nový počin se opět povedl!

Celý článek

Vlk z VUT

Parádní náborový videjko spáchali studenti z VUT v Brně. Ne že by Brno nebyla ďoura, ale kvůli škole, kde z automatu na kafe padají dolary, by se člověk klidně přidal ke smečce. Mrkejte.

Celý článek

VUT láká nové studenty videem parodujícím Vlka z Wall Street

Vysoké učení technické v Brně spustilo novou náborovou kampaň s názvem Vlk z VUT - Wolf of BUT.

Celý článek

Vlka z Wall Street paroduje klip brněnské fakulty

Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií vytvořila poutavou pozvánku pro zájemce o studium.

Celý článek

Chcete být jako Vlk z Wall Street? Hlaste se na VUT

Promo video konkrétně láká na Fakultu elektrotechniky a komunikačních studií, která pod VUT spadá. Snaží se vtipně představit jednotlivé obory a vůbec všechny výhody studia v Brně

Celý článek

Brněnská fakulta paroduje v náborovém videu film Vlk z Wall Street

Brněnské Vysoké učení technické opět zveřejnilo originální náborové video, které v Česku nemá obdoby

Celý článek

Sexy kočky a přednášky z vířivky: Studenti VUT parodují Vlka z Wall Street!

Vysoké učení technické v Brně má vážně smysl pro humor!

Celý článek

Skandální náborové video na VUT v Brně!

Vysoké učení technické v Brně se snaží nalákat nové studenty na tuto školu poněkud zvláštním způsobem.

Celý článek

Kontakty