Navigace Zavřít Facebook Instagram LinkedIn

Tvoříme reklamu, která vás dostane do světa

Podívejte se, co máme za sebou

portfolio a služby

Motion design: animovaná grafika, která rozhýbe vaše sdělení

Motion design: animovaná grafika, která rozhýbe vaše sdělení

Animovaný explainer pro AOPK

Whiteboard animace - složitá témata jednoduše a zábavně

Whiteboard animace - složitá témata jednoduše a zábavně

Série pěti animovaných videí pro AOPK o zásadách chování v přírodě

Whiteboard animace - složitá témata jednoduše a zábavně

Whiteboard animace - složitá témata jednoduše a zábavně

Kreslená animace pro AOPK vysvětluje jak je to v česku s vlky

Tomáš Klus vypráví animovanou pohádku o lese

Tomáš Klus vypráví animovanou pohádku o lese

Animovaný whiteboard spot pro kampaň Zachraňme lesy od Hnutí Duha

Whiteboard animace - složitá témata jednoduše a zábavně

Whiteboard animace - složitá témata jednoduše a zábavně

Kreslená animace pro AOPK vysvětluje zásady ochrany druhů v ČR

Produktové video s 3D animací pro Zebr s.r.o.

Produktové video s 3D animací pro Zebr s.r.o.

Produktová motion design aniamce s 3D modely

První brněnská strojírna, a.s.

První brněnská strojírna, a.s.

3D vizualizace dekantační odstředivky s popisem hlavních funkcí.

Hnutí Duha - Rys ostrovid

Hnutí Duha - Rys ostrovid

Kresleným whiteboard spotem pomáháme Hnutí Duha podpořit návrat Rysa ostrovida do českých lesů.

Hnutí DUHA
Nádraží u Řeky

Nádraží u Řeky

Vizualizace jedné z variant rekonstrukce brněnského nádraží a představení nové městské čtvrti.

Jezdím pro Brno: Doorzone attack

Jezdím pro Brno: Doorzone attack

Kreslený whiteboard spot kampaně Jezdím pro Brno zaměřený na vzájemný respekt a bezpečné chování cyklistů a motoristů.

Jezdím pro Brno
Animovaný spot We pack the World

Animovaný spot We pack the World

Stop-motion animace pro Appec Astro

Savarin Prague

Savarin Prague

Reklama pro budoucí obchodní dům.

Produktové video prodává populární koloběžku Kostka

Produktové video prodává populární koloběžku Kostka

Produktové video pro model "Fold" od oblíbeného českého výrobce Kostka kolobka.

Kostka Koloběžka
Monzo VR

Monzo VR

Madfinger games a.s. uvádí svoji první hru pro virtuální realitu. Schovejte se před světem v zenovém workshopu a staňte se na chvíli zase bezstarostným dítětem.

Monzo VR by Madfinger Games a.s.

Kdo jsme a co umíme

Jsme marketingový a audiovizuální fullservis v oblasti reklamy, animace a filmové produkce.

Tvoříme s láskou a na klíč od konceptů, přes scénáře, výběr talentů až po špičkové zpracování. Děláme videa, která vás dostanou do světa. Chcete víc než video? Příběh Vaší značky oživíme novými nápady. Navrhneme kampaň, marketingovou strategii nebo obsah na Vaše sítě. V komerční tvorbě naši tvůrci Luboš Ondráček a Jiří Fabík už roky proměňují kreativní nápady v miliony views. Řídíme se pravidlem, že videa musí pracovat za Vás a milujeme ten moment, kdy zjistíte, co všechno Vám jedno video dokáže vyřešit.

Chcete vědět víc o tom, jak tvoříme váš úspěch? O kousek níž si můžete přečíst pár slov o tvorbě reklam. Na našem instáči nebo facebooku najdete spoustu making of materiálu z tvorby kampaní a uvidíte nás v akci. Nebo se nám rovnou ozvěte ❤️

Jak děláme reklamy krok za krokem

Úvodní konzultace

Bez kvalitní analýzy se nehneme

Jak probíhá úvodní konzultace

Na začátku společně najdeme odpověď na tři základní otázky:

  • 1. Co je cílem videa? Zjistíme, jestli potřebujete reklamu na váš vlajkový produkt, virální spot o nové službě, vysvětlit klientům novou appku, brandové video celé firmy, success story s vašimi klienty nebo hirovací video pro nábor zaměstnanců. Nebo třeba něco úplně jiného. Zeptáme se taky, jestli je Vaším cílem akvizice nových zákazníků, nebo prezentace stávajícím klientům a partnerům. Budeme se v této fázi spolupráce hodně ptát. Zjistíme, jaký typ videa bude pro vás nejvhodnější a taky vám řekneme proč. Nejlépe funguje video, které má jasné sdělení a jeden hlavní cíl. A my ho spolu přivedeme na svět. Uvidíte.
  • 2. Pro koho točíme? Navazuje na první otázku a definuje cílovou skupinu. Děti, teenageři, studenti, pracující, nepracující, babičky a dědečkové. Nejste si jistí, kdo z nich to je? A nejsou to náhodou všichni? Určitě nejsou, to víme jistě. Ale nebojte se, spolu je najdeme.
  • 3. Kam to půjde ? Pobavíme se o tom, jestli má spot běžet v televizi, online na sociálních sítích, v kině, na firemním webu, na kampaňové microsite nebo ve smyčce offline na veletrhu. Každé médium a každý kanál mají svoje pravidla pro kreativu.



Úvodní konzultace

Kreativa

Každé video je unikátní

Jak se dělá kreativa

Na první schůzce jsme od vás získali velké množství informací a díky tomu teď už přesně víme, co a jak. Podívejme se na dvě nejčastější varianty toho, co se může v této fázi dít:

Varianta jedna : Točíme pro vás virální spot, který umí rozesmát, šokovat i dojmout diváky, zničit sociální sítě a oslovit tisíce potenciálních zákazníků. Takové na kontě opravdu máme a jejich kreativu vždy startujeme interní námětovou soutěží mezi vybranými kreativci, aby se nám sešlo co nejvíc zajímavých nápadů. Říká se, že skvělé nápady jsou k nezaplacení, ale vás to bude stát jen drobné skicovné. Společně vybereme ten nejlepší nápad, odklepneme jeho finální rozpočet a rozepíšeme jej do scénáře. První verzi scénáře si spolu probereme, upravíme (co bude potřeba) a posuneme se k finální verzi scénáře. Po jejím schválení mohou začít přípravy na natáčení.

Varianta dvě: Točíme video o vaší společnosti nebo o výrobním procesu. Tuto kreativu neodstartujeme nikde jinde, než přímo u vás na firmě. S foťákem v ruce si projdeme všechna důležitá místa, fakta i detaily. Jen tak může vzniknout scénář, který stoprocentně naplní požadavky, které od videa očekáváte. Před přípravou natáčení projednáme a schválíme finální rozpočet.

Finální tečku za hotovým scénářem vždy udělá jeden z našich prověřených externích copywriterů nebo copywriterek. A když budete chtít, dostaneme vás i do světa - kvalitní překlad a copy umíme zařídit i pro mezinárodní mutace vašeho videa.

Natáčení

Jak to chodí na place

Jak probíhá natáčení

Perfektní příprava projektu šetří čas a peníze při natáčení. Za kamerou nabíhá čas profesionálů a filmové techniky. Před kamerou vás budget stojí herci, pronájem lokací, kostýmy a rekvizity. Pokud točíme u vás, připočítejte i čas vašich zaměstnanců. A proto důkladná příprava může obsáhnout celou paletu aktivit - obhlídky lokací, konzultace režiséra, kameramana a dalších filmových profesí, výběr a zajištění lokací, casting herců, kostýmové zkoušky, výroba nebo nákup rekvizit, kostýmů a kulis. V neposlední řadě zajištění potřebných povolení, nejčastěji pro letecké práce s drony nebo zábory veřejných prostranství.

Na natáčení vyrážíme personálně a technicky připravení, aby to “na place” bylo efektivní a bez kompromisů na kvalitě. Středně velké produkce dokážeme zajistit vlastní kamerovou, osvětlovací, zvukovou i gripovou technikou. Na speciální požadavky nebo velké natáčení využíváme prověřené rentaly. A abychom nezapomněli - vtipné historky z natáčení máte v ceně!

Postprodukce

Filmová magie od A do Z

Postprodukce

Postprodukce začíná střihem natočeného materiálu. První schvalovací verzi videa opatříme jen tím nejnutnějším, co má být schváleno - titulky, grafikou, animací, efekty a nahrubo nahraným mluveným slovem, takzvaným voiceoverem. Po odsouhlasení začneme dort zdobit. Kromě dokončovaček výše zmíněných prací probíhají ještě obrazové korekce, barevný grading a nakonec zvukové práce sestávající ze sound designu, finálního voiceoveru a zvukového mixu. Videa umíme podkreslit vlastní komponovanou hudbou nebo využijeme některou z osvědčených hudebních bank.

Jdeme online

Jak zařídíme, aby video viděly miliony lidí

Chcete virál ?

Díky důkladné analýze klientských potřeb a správně zvolené kreativě si video našlo diváky, předalo zamýšlené sdělení a generuje vám zisk. Ještě než to oslavíme, ujistíme se, že je potenciál videa využitý opravdu na maximum. Zkonzultujeme s vámi způsob zveřejnění a sdílení videa, využití výkonnostních nástrojů pro podporu sledovanosti i možnosti seedování videa na komunitních nebo influencerských stránkách.

A když na to přijde, zvládneme pro vás vymyslet i zrealizovat celou kampaň. Nejsme na to sami. Dlouhodobě spolupracujeme s ostřílenými profíky online i offline marketingu, kteří mají naší důvěru a pomůžou nám (a vám) to rozjet.

Kampaně, které jsme realizovali na klíč :

Jedeme Kostky, klient KOSTKA - kolobka, s.r.o.

Jedu Kostky, klient KOSTKA - kolobka, s.r.o.

Hej-Ty, klient Nesehnutí



Epicture v médiích Co jste udělali dobře nebo špatně, vám nejlíp řeknou druzí

První česká guerilla fashion show

Z Galerie Vaňkovka se vydaly více než tři desítky modelek a modelů na nepřehlédnutelný módní průvod centrem Brna

Celý článek

Brněnské VUT ve své kampani staví poznání proti studijní neúspěšnosti

Hlavní hrdinové náborového videa uchazečům zábavným způsobem vyvrací mýty o studiu na univerzitě. V náborové kampani se Vysoké učení technické v Brně rozhodlo apelovat na středoškoláky, aby z jejich přihlášky na vysokou školu byla informovaná volba.

Celý článek

Virální video propaguje revoluční způsob dopravy. Pěškobus s příručkou

Objevili jsme revoluční způsob dopravy nového tisíciletí, hlásají tvůrci virálního videa, které je součástí velké kampaně propagující udržitelné způsoby dopravy.

Celý článek

Zdeněk Junák si zahraje postavu majitele pojišťovny v akčním seriálu Kaskadéři s.r.o.

„V seriálu hraji postavu majitele pojišťovny. Jmenuje se Skála a je to člověk opravdu tvrdý jako skála.„Postavy záporáků mám rád. Takže jsem si ho zahrál opravdu rád. A navíc s partou mladých a senzačních lidí.

Celý článek

Kontroverzní reklamní spoty lákají k návštěvě památek

Celý článek

Brněnská fakulta paroduje v originálním náborovém videu film Vlk z Wall Street

Brněnské Vysoké učení technické opět zveřejnilo originální náborové video, které v Česku nemá obdoby

Celý článek

Kontakty