Na první schůzce jsme od vás získali velké množství informací a díky tomu teď už přesně víme, co a jak. Podívejme se na dvě nejčastější varianty toho, co se může v této fázi dít:
Varianta jedna : Točíme pro vás virální spot, který umí rozesmát, šokovat i dojmout diváky, zničit sociální sítě a oslovit tisíce potenciálních zákazníků. Takové na kontě opravdu máme a jejich kreativu vždy startujeme interní námětovou soutěží mezi vybranými kreativci, aby se nám sešlo co nejvíc zajímavých nápadů. Říká se, že skvělé nápady jsou k nezaplacení, ale vás to bude stát jen drobné skicovné. Společně vybereme ten nejlepší nápad, odklepneme jeho finální rozpočet a rozepíšeme jej do scénáře. První verzi scénáře si spolu probereme, upravíme (co bude potřeba) a posuneme se k finální verzi scénáře. Po jejím schválení mohou začít přípravy na natáčení.
Varianta dvě: Točíme video o vaší společnosti nebo o výrobním procesu. Tuto kreativu neodstartujeme nikde jinde, než přímo u vás na firmě. S foťákem v ruce si projdeme všechna důležitá místa, fakta i detaily. Jen tak může vzniknout scénář, který stoprocentně naplní požadavky, které od videa očekáváte. Před přípravou natáčení projednáme a schválíme finální rozpočet.
Finální tečku za hotovým scénářem vždy udělá jeden z našich prověřených externích copywriterů nebo copywriterek. A když budete chtít, dostaneme vás i do světa - kvalitní překlad a copy umíme zařídit i pro mezinárodní mutace vašeho videa.